.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولین حضور وزیر کشور در جمع خبرنگاران
وزير كشور با بيان اين كه رسانه‌ها ركن چهارم اداره كشور تلقي مي‌شوند، تاكيد كرد: شايد فراگيري رسانه‌ها علتي بود كه در قانون اساسي اين ركن ذكر نشد؛ چرا كه به هر حال محدوده ساير قوا با احكام مشخص شد و اين كار امكان‌پذير بود؛ اما محدوده رسانه‌ها شايد براي نگارندگان قانون اساسي قابل احصاء نبود.
اولین حضور وزیر کشور در جمع خبرنگاران

ولين وظيفه وزارت كشور اين است كه بتواند فضاي آرامش و آسايش را براي صاحبان سخن فراهم كند تا آن‌ها حرفهاي‌شان را بزنند.

به گزارش ايسنا، علي كردان ـ وزير كشور ـ عصر پنج‌شنبه در اولين نشست خبري خود با خبرنگاران كه به مناسبت روز خبرنگار برگزارشد، افزود: از جمله مسووليت‌هاي وزير كشور پاسداري از آزادي‌هاي مشروع براي اشخاص، اجتماعات، احزاب و همه گروه‌هاي كشور است، اما در چارچوب قانون اساسي جمهوري اسلامي؛ كه در نهايت اين وظيفه به گونه‌اي محقق شود كه امنيت لازم براي هر صاحب سخني در كشور فراهم شود تا او بتواند با طيب خاطر ديدگاه‌هاي خود را براي اداره كشور و بهتر شدن امور در جامعه بيان كند.

وي ضمن گراميداشت ياد شهداي خبرنگار گفت: خوشحالم اولين جلسه كاري در وزارت كشور را با اصحاب رسانه برگزار مي‌كنم. اين لطف خدا بود كه شرايط حضور ما را در وزارت كشور به گونه‌اي رقم زد كه با روز خبرنگار مصادف شود و اولين جلسه هم در مسووليت جديدم با دوستان در اصحاب رسانه باشد.

وزير كشور با بيان اين كه رسانه‌ها ركن چهارم اداره كشور تلقي مي‌شوند، تاكيد كرد: شايد فراگيري رسانه‌ها علتي بود كه در قانون اساسي اين ركن ذكر نشد؛ چرا كه به هر حال محدوده ساير قوا با احكام مشخص شد و اين كار امكان‌پذير بود؛ اما محدوده رسانه‌ها شايد براي نگارندگان قانون اساسي قابل احصاء نبود.

كردان اضافه كرد: مسووليت اصحاب رسانه شايد سخت‌تر از مسووليت قواي اجرايي در كشور باشد چرا كه به هر حال ابزار و امكاناتي را در اختيار مسوولان قوا قرار داده‌اند اما كار دوستان خبرنگار اين گونه نيست و گاها در يك كار سنگيني قرار مي‌گيرند. كشف حقيقت از شايعه، شانتاژ يا واقعيت، كار سخت و سنگيني است.

وي تصريح كرد: اين برنامه از پيش طراحي شده بود و وقتي من آن را ديدم از آن استقبال كردم و آن را استمرار برنامه قبلي وزارت كشور تلقي مي‌كنيم. از زحمات يكساله خبرنگاران تشكر مي‌كنيم اميدواريم بعد از معارفه رسمي در يك جلسه به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شود،‌ چه سوالاتي كه از قبل ايجاد شده بود و يا در هفته اخير در مجلس شكل گرفت. كه بحث‌هاي سنگيني انجام شد. اما در نهايت از نمايندگان موافق و مخالف تشكر مي‌كنم.

به گزارش ايسنا، مجيد ملكان، مديركل روابط عمومي وزارت كشور نيز در اين نشست گزارشي از تعاملات وزارت كشور با خبرنگاران ارائه داد و گفت: در حوزه وزارت كشور 100 خبرنگار در بخش‌هاي مختلف با وزارت كشور در تماس هستند و همكاري مي‌كنند كه اين تعداد در ايام خاص مثل انتخابات به 250 نفر نيز مي‌رسد.

وي افزود: وزارت كشور يكي از رسانه‌يي‌ترين وزارتخانه‌هاست كه همواره اصحاب رسانه و اين وزارتخانه براي برقراري تعاملي مثبت تلاش مي‌كنند كه به صراحت اصحاب رسانه، نوع تعامل مثبت و سازنده بوده است. با وجود برخي از نواقصي كه تاكنون وجود داشته است مجموعه فعاليت‌ها برآيند مثبتي را نشان مي‌دهد.

او در پايان اظهار اميدواري كرد، مراسم معارفه وزير كشور اواسط هفته آينده برگزار شود و خبرنگاران پس از آن در نشست خبري با وزير كشور به گفت‌وگو بپردازند.

در پايان اين مراسم وزير كشور با اهداي لوح تقدير از زحمات خبرنگاران تقدير كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.